FOLLOW ME

Monday, October 22, 2012

First time ber 'zumba'

Sabtu : tanpa berbekalkan sebarang asas, aku memasuki kelas zumba fitness.Tapi sebelum tu adalah aku tengok kat Youtube ape ke jadahnya Zumba itu.
Memang kejutan budaya bagi aku tapi alang alang dah terjoin biar sampai habis. Serious aku suke kannya walau step aku lintang pukang. Hahahaha.
Lepas raya haji bole join lagi. Cuma aku tengah sakit kaki ni. Terkejut otot gamaknya. Hari ni cuti  la jog treadmill. Huhuhuhu


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

  1. zumba pulak yer :) belum pernah cuba lagi. boleh la cuba lepas bersalin nanti :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. saya punya kelas di Gorgeous Fitness Bukit Tinggi Klang.... Hari sabtu.. bole google la web Gorgeous ada beberapa cawangan

      Delete

Terima Kasih Kerana Sudi Komen..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...